!

Fyll i det här fältet.

Hämtar...

MENY

SÖK

Felanmälan

Hiss

Nacka Hisservice AB

020-41 80 00 felanmälan

www.nackahiss.se

 

Fastighetsskötsel, tvättstugan

Portkodlås, värme, vatten, tvättstugan, sopnedkast mm

NBF Service

072-715 39 44

Det går att skicka SMS från telefon med öppen avsändare. Fritte ska kunna ställa kompletterande frågor. Telefon med dolt nummer fungerar alltså inte!

E-post: fritz@nbfservice.se

 

Avlopp

Vid svåra avloppsproblem som varken du eller NBF Service klarar av, kontakta

Avloppsteknik AB

08-799 98 00, felanmälan

08-28 04 00, jour

www.avloppsteknik.se

info@avloppsteknik.se

Somliga delar av avloppet ansvarar föreningen för. I sådana fall betalar föreningen fakturan från Avloppsteknik. Andra delar av avloppet har medlemmen ansvar för. Då ska medlemmen betala fakturan från Avloppsteknik.

 

Gator och trottoarer

Stockholm stads driftcentral tar emot felanmälan som rör gator, parker och torg. Det kan gälla till exempel belysning, städning, snöröjning, trafiksignaler, offentliga toaletter, klotter, skadedjur med mera.

mail: http://www.stockholm.se/felanmalan

tel: 08-651 00 00

Det finns en bra app för felanmälan: http://www.stockholm.se/tycktillapp

 

Skadedjur

Genom försäkringsbolaget Trygg Hansa har vi avtal med skadedjursbekämparen Nomor, Skadeanmälan görs till Trygg Hansa, 0771-111500 eller på deras hemsida för företag. Brf Flytdockan 1 har organisationsnummer 716411-7405. 

 

Fiberkabel/internetanslutning

Ownits kundservice (Internet och telefoni) 08 525 073 00 har öppet vardagar 08:00 - 22:00 och veckoslut 10:00 - 19:00. E-post: info@ownit.se. Canal Digital 0770-33 22 11, www.canaldigital.se; Viasat 0200-219 219, www.viasat.se.

 

Övriga ärenden

Sådana problem som inte kan lösas med hjälp av ovanstående förteckning kan anmälas till styrelsen genom länken nedan. Om det är bråttom kan det vara bra att ringa upp någon i styrelsen; det kan ju dröja innan någon läser e-posten!

Skapa ärende

Visa status:






Exportera till csv-fil

Exportera till Excel-fil